Deset + 3 přikázání PPCčkáře

  1. Nepožádáš jeden účet by kampaně pro různé klienty vedl.
  2. Nezprzníš sestavy jedné slovy nesouvisejícími.
  3. Automatické tagování užívati budeš.
  4. Krást cizí texty pouze kreativně budeš.
  5. Místní služby mimo působiště klienta promovati nebudeš.
  6. Kampaně v AdWords vytvoříš a do Skliku komplet překlopíš.
  7. Data pro SEO využiješ.
  8. Vysoké bounce a nízké obraty řešiti budeš.
  9. Facebooku ni etargetu vyhýbati se nebudeš.
  10. Kreditu kampani neupřeš.
  11. Vymýšlet výsledky si nebudeš.
  12. Skripty a automatizace tvou modlou budou.
  13. V remarketingu konvertující vylučovati budeš.

Kam dál? Co si položit pár otázek k webu, jako „Co chcete, aby web udělal za vás?“ nebo „Proč lidi raději nakoupí u konkurence?