Karel je odborník na SEO a SEM (ne, nezabývá se dveřními systémy, ale nadmíru dobře rozumí PPC reklamám ve vyhledávačích). Jenže to o sobě dneska tvrdí kdekdo. Co Karla Borovičku odlišuje od jiných konzultantů, čím si vydobyl (vskutku nemalé) renomé v českém online marketingu a proč s ním rádi spolupracujeme? Karel disponuje mimořádně pronikavým analytickým duchem. Myslí mu to matematicky, čímž mezi námi copywritery vzbuzuje posvátnou bázeň. Neulpívá na povrchu, při hledání hlubších důvodů s oblibou využívá metodu sokratovského tázání a stejně jako potměšilý athénský mudrc i on klienty často dohání k šílenství svým věčným „Proč“. Nervozita klientů se však rozplyne jako pára nad kotlíkem delfské věštkyně, jakmile jim Karlovy intelektuálně agresivní metody začnou vydělávat peníze. To je docela fajn happyend, ne?
PS: Strategické spojenectví mezi NC a KB utužuje společná láska ke kávě jdoucí daleko za hranici „presíčka s mlíčkem“.